יום חמישי, 25 ביוני 2015

שלוש נשים וארבעה ילדים בצפון איטליה

שלום לכולם. אנחנו יודעות שאתם קצת דואגים, אין סיבה – הכל טוב. עברו שלושה ימים מאז שהגענו, שלוש נשים וארבעה ילדים, לצפון איטליה. אנחנו חיות בחלום. קצת קשה לתאר אבל אעשה מאמץ. יש לנו שלושה חדרים במלון קטן ויפהפה בעיירה סרימיונה על גדת אגם גארדה. הילדים לנים בחדר אחד, ואנחנו, האחיות שלי דינה, חני ואני, לנות בשני החדרים האחרים. סידור מצוין.

יום ראשון, 21 ביוני 2015

לקוח מתרשם מהיער השחור אליו שלחנו אותו ואת בני משפחתו

משפחת המלוכה ביער השחור


חברים וחברות. הגענו שלשום ליער השחור והגיע הזמן לעדכון ראשון. המסקנה הכי ברורה – השמועות היו נכונות. היער שחור והחיים ורודים. זה יעד שפשוט מתאים באופן פנטסטי למשפחה כמונו – אבא, אמא ושתי ילדות בנות עשר וחמש עשרה, שבטוחות, אבל לגמרי בטוחות, שהן נסיכות שיצאו מספר אגדות. נכון, אנחנו אשמים, כי תמיד לימדנו אותן שהן נסיכות, אבל לא חשבנו שנתמודד עם ההשלכות האלה במציאות.

יום רביעי, 10 ביוני 2015

טיפים לחופשה משפחתית

הכי טוב ללמוד מניסיון של אחרים. בחופשה הקרובה זה יכול להיות ההבדל בין תענוג מושלם לסיוט עמוס בחיכוכים פנים משפחתיים. הנתון הברור ביותר הוא שחופשה משפחתית היא הלהיט של הקיץ הקרוב. השאלה שאני מנסה כאן לענות עליה היא איך לעשות את זה נכון. הנה כמה טיפים, חלקם נלמדו מניסיון מקצועי ואחרים בניסיון אישי ביותר, עם הילדים הפרטיים.

יום רביעי, 3 ביוני 2015

3 יעדים מומלצים למשפחות 2015

בכל יום שואלים אותי את השאלה הכי בוערת: מה היעדים הכי מומלצים למשפחות בקיץ הקרוב? אז כדי להקל על עצמי ועליכם (שירות לציבור זה אנחנו) אני מרכז כאן כמה מן ההמלצות הכי חמות שלנו באופקים לקיץ הקרוב. הסכמנו כבר שהטרנד הכי לוהט הוא חופשה משפחתית. לאן? העיקרון פשוט – למקומות שבהם כולם יבלו עם חיוך על הפנים ויחזרו שמחים וטובי לב.